lørdag den 17. juni 2017

Bryllupsdag.

Vores 11 års bryllupsdag blev "fejret" - eller? 
Med at løbe Åbenrå Bjergmarathon, vi har været med siden 2012. Det er jo et MUST når man bor i byen. Min mand har i år og sidste år løbet en 1/2 Marathon. Men det vil jeg ikke udsætte mig selv for med alle de "bjerge" her i byen. Så jeg i alle årene løbet 10 km distancen.

Matthias løb de 21,1 km på 1:52:52. Ingen pr. men meget tilfreds.

                                    

                                    

Jeg løb de 10 km på 1:03:17. Jeg er godt tilfreds, ingen pr., men samme tid som til Eventyrløbet i maj, og der var ruten flad, det er den bestemt ikke i Åbenrå, der er stigning på 250 m. 

                                    

                                 
    
Selfie.

        

                                    

Min pirat.

             M.                      
      

   
  

  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar